Penzioneri, Provokatori, Policija, Posmatrači…Naš Grad!

Danas sam zapazila još jedan zanimljiv članak na Vice Srbija portalu – fotke ljudi koji posmatraju protest “Ne Davi(mo) Beograd”. Fotograf, talentovani mladi, sada već i poznati Aleksa Vitorović, opet me je oduševio svojim umećem, okom, osećajem i pristupom svom poslu, svojoj umetnosti. I tada se setim da sam tokom prošle “Naš Grad!” šetnje, onako usput, slikala i nekoliko posmatrača. U hodu. U par navrata sam slikala tek da proverim zum na aparatu. Sada koristim priliku da ih, ponukana Aleksinim divnim, i za razliku od ovih mojih šetačkih, oštrim fotografijama, ipak dodam. A Aleksine radove, kao i kompletan Belgrade Raw opus obavezno pogledajte, ako već niste.

n
Zabrojani
nn
Znatiželjni
nnn
Kraljevska podrška
nnnn
Sakrili se nemaštoviti provokatori
Leave a Reply

