Dragi Dnevniče, Pol Veler mi je dao natprirodne moći

sunset 14 jun 014

Dorćol Moon

Dragi Dnevniče,
Umesto milozvuka večerašnjeg grand otvaranja Junefesta sa svim svojim nuspojavama, ova noć petka 13. i punog meseca mi je do sada potpuno neočekivano priredila: prvi Ben&Jerry’s najnormalnije kupljen u prodavnici na ćošku…prvu lubenicu ove sezone, skoro slatku…prvi dan letnjeg raspusta tj. prvi petak bez domaćih zadataka i pomisli o ustajanju u 6:45 u ponedeljak… prvi hor zrikavaca u dvorištu (isti Korčulanski!)… i – što mi je sada ulepšalo celu noć – puno dvorište Pola Velera, odnekud.
Diskretno ali dovoljno glasno da jasno čujem i da mi se odjednom baš sedi na lođi, da se pod mesečinom bavim saksijama i pevušim “Like pebbles on a beach…”
Prođu tu i tamo poneki seljaci ulicom, zapevaju, raduju se Dženanu, pretpostavljam.
A ja se osećam kao neki superheroj, kao da mi je Pol Veler dao nadnaravne moći – nevidljivi štit, koji odbija džiber-zrake poput ogledala i vraća ih vlasnicima, da zauvek tamo ostanu.
Bilo bi tako dobro, dragi Dnevniče, da me i sutra uveče ovako iznenadi i da mi posebne moći neka divna muzika niotuda, iz dorćolskog mraka. I prekosutra…i sledećih osam večeri, koliko, na primer, traje Junefest.
Evo, dok ovo pišem, četvoro tinejdžera je zastalo baš ispod naših otvorenih prozora. Pogledam kroz prozor da vidim odakle se ori folk muzika. Klinci okružili ajped, sve ruke na njemu kao da je “ouija board”, prizivaju Cecu. Kako znam? Viču “Pusti Cecu! Pusti Cecu!”.
Nastavim u sebi da pevam “…oh, like broken stones, they’re all trying to get home…” i oni se odjednom pokupe i odu, tiho, skoro pokunjeno. Vratili im se džiber-zraci, zbunili ih. A meni ništa! Nije me stigla ona uobičajena mučnina, ni bes, ni gađenje, ni osećaj ugroženosti i uzurpacije ličnog prostora i života… Ma, ništa! Obuzeo me redak spokoj, puno mi srce neke neobične miline i snage. I natprirodnih moći.
Sigurna sam da bih, uz posebne superherojske cvikere, jasno mogla sada oko sebe da vidim blistavo safir-plavo energetsko polje, koje tiho vibrira i s lakoćom odbija sve ono po dušu i čula otrovno.
Dragi Dnevniče, mnogo bih volela da mi se i sledećih večeri u dvorištu materijalizuje neka superherojska muzika. Možda bih od nekog drugog autora dobila još neke, drugačije moći?
Možda bih, na primer, od Spiritualized dobila i ametist-ljubičasti sloj energetskog polja i moć levitacije? Bellrays bi mi dodali rubin-crvenu i munje iz očiju. Možda bi mi od MJK štit zablistao poput dijamanta dok pogledom pomeram stvari, a J.J.Cale dodao smaragdni sjaj i učinio da poletim, iznad noćnih tramvaja u Tadeuša Košćuškog, kroz podvožnjak kod “25. maja”, do klupe na obali reke. Popušim pljugu, šiknem se visoko, trostruki salto, dupli aksl i doletim nazad na lođu. Gotiva.
Ti znaš da ja oduvek osećam da mi se sve ovo baš ovako i dešava, samo drugi ljudi to ne mogu da vide, koliko mi se čini.
Možda ću sutra uveče opet da čujem nešto važno niotkuda, pa ću klince koji jedva i srpski govore, a (prikladno) urlaju narodnjake ulicom dok se vraćaju sa Zvezda Granda, jednim pogledom naterati da složno zaigraju Žikino kolo, užasnutih i bespomoćnih izraza lica, dok na savršenom nemačkom pevaju D.A.F. “…Klatsch in die Hände und tanz den Mussolini..tanz den Adolf Hitler, beweg deinen Hintern…”.
Za svaki slučaj, biće mi sutra uveče i diskovi pri ruci.

 

14. jun 014.
14. jun 014.

Vikend

A Mejdeni i ne znaju gde su došli...
A Mejdeni i ne znaju gde su došli…
4 comments

  1. Drago mi je što se slažemo. Jeste, Weller kao od šale oplemenjuje ali i daje istinske natprirodne moći 🙂 Ovde moram da pridodam i izvinjenje za svoj duži izostanak tj. ovako kasan odgovor. Stvarno je opravdan bio izostanak al’ nema ni veze, sad sam tu, nadam se da ćemo se još čitati. Hvala na komentaru 🙂

    Like

Leave a Reply

