Posetioci

SELIDBA

Svratila mi sad komšinica (iz inozemstva, još ne govori srpski dobro), popile kafu, ja je ispratim do vrata i krenem nazad u kuću, kad čujem neki muški glas, uz njen.
Pogledam u dvorište, ona hoda kroz dvorište a oko nje obigrava i prati je jedan mlađi Ciga i svašta je pita.
Ona prođe kroz dvorište i uđe u drugi deo zgrade gde živi, on za njom.
Ja stojim na lođi i pokušavam da skapiram šta se dešava.
Odjednom, eto nje opet, vraća se, on za njom. Vidim joj na licu neprijatnost i zbunjenost. Izađem u dvorište:
– Dobar dan, izvolite, ko vam treba?
A Ciga:
– E, a odakle je ova? Mnooogo mi se sviđa! Što neće da priča, jel’ ne ume? Kaži joj da mi se mnogo sviđa!
– Dobro, nego, ko vam treba od stanara?
On i dalje meni o komšinici i o tome kako mu se neviđeno sviđa.
U tom se iz dvorišnog ulaza (gde je stan komšinice) pojavljuje drugi Ciga i kaže:
– Mi uopšte nismo došli da krademo!

Mart 2013.

Leave a Reply

